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(Re)invent your business model With the Odyssey 3.14 method Coll. Hors Collection

Langue : Français

Auteurs :

Couverture de l’ouvrage (Re)invent your business model
Innovation is the new business imperative. Every company, big or small, and regardless of its industry, is trying to find the magic formula for innovation. Odyssey 3.14 offers an original approach through invitation to a real journey that combines innovation and strategy. Starting with the 3 pillars that make up the business model, this approach recommends 14 directions to consider for inventing or reinventing the business model. Odyssey 3.14 is the result of over ten years of research, consulting and teaching by the three authors. They have thoroughly analysed over 80 companies that have successfully invented or reinvented their business models.
15 new business cases  : Hello Fresh, Ticket restaurant - Endered, EdemMcCallum, Zample, Lemonade, Jonhson & Jonhson Velcade responses, Nickel account, Tesla, Recycle bank, Uber, Anticafé, Desso, Salesforce.com, Xiaomi, Redbus.
 
What does it mean to reinvent your business model? 
14 directions to explore
Start today!
55 inspiring business cases


 
Laurence Lehmann-Ortega, diplômée d'HEC et docteur en sciences de gestion, est professeure affiliée à HEC et spécialiste des business models innovants.
Hélène Musikas est professeur associé de Stratégie à HEC.
Jean-Marc Schoettl est diplômé ESCP, docteur en sciences de l'organisation (Paris-Dauphine) et directeur de JMS Consultants.

Date de parution :

Ouvrage de 232 p.

24.5x15.8 cm

Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 5 jours).

31,50 €

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Thème de (Re)invent your business model :

Mots-clés :

Innovation; Stratégie; Business