Lavoisier S.A.S.
14 rue de Provigny
94236 Cachan cedex
FRANCE

Heures d'ouverture 08h30-12h30/13h30-17h30
Tél.: +33 (0)1 47 40 67 00
Fax: +33 (0)1 47 40 67 02

Année de parution (23)
Effacer ce filtre
État de parution (3)
Effacer ce filtre
Plus de filtres
Langue (2)
Effacer ce filtre
Plus de filtres
Thème (38)
Effacer ce filtre
Plus de filtres

Support (3)
Effacer ce filtre
Plus de filtres
Auteur
Effacer ce filtre
Trier par...
Pertinence
Date de parution
Auteur
Titre
Prix

Recherche sur Customer value metrics :

Nous trouvons 269 ouvrages correspondant à Customer value metrics
Afficher uniquement les ouvrages parus ces 5 dernières années.

en 0.02122357 s.
 1  2  3  4  5  ...  14  Suivant > 
Résultats par page : 
 
  1. Auteur : WEINSTEIN Art
    Langue : Anglais
    04-2012320 p.
    A customer-centric culture provides focus and direction for the organization, ensuring that exceptional value will be offered to customers -- this, in turn, results in enhanced...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Broché Prix indicatif 63,89 € Ajouter au panier
  2. Couverture de l'ouvrage Superior Customer Value
    Auteur : Weinstein Art
    Langue : Anglais
    12-201815.2x22.9 cm
    Superior Customer Value is a state-of-the-art guide to designing, implementing and evaluating a customer value strategy in service, technology and information-based...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 12 jours).
    Broché Prix indicatif 62,49 € Ajouter au panier
  3. Couverture de l'ouvrage Superior Customer Value
    Auteur : Weinstein Art
    Langue : Anglais
    12-201815.2x22.9 cm
    Superior Customer Value is a state-of-the-art guide to designing, implementing and evaluating a customer value strategy in service, technology and information-based...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 12 jours).
    Relié Prix indicatif 188,59 € Ajouter au panier
  4. Couverture de l'ouvrage Databased marketing : Managing profitable relationships
    Auteurs : KUMAR Vineet, REINARTZ Werner
    Langue : Anglais
    01-2005608 p.25x15 cm
    Customer Relationship Management (CRM) offers the promise of maximized profits for todayâ?(tm)s highly competitive businesses. This innovate book provides readers with the tools and...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 12 jours).
    Relié Prix indicatif 58,84 € Ajouter au panier
  5. Auteur : Weinstein Art
    Langue : Anglais
    02-2012320 p.15.6x23.5 cm
    A customer-centric culture provides focus and direction for the organization, ensuring that exceptional value will be offered to customers -- this, in turn, results in enhanced...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Broché Prix indicatif 70,91 € Ajouter au panier
  6. Couverture de l'ouvrage Freemium Economics
    Auteur : Seufert Eric Benjamin
    Langue : Anglais
    03-2014254 p.19.1x23.5 cm
    Freemium Economics presents a practical, instructive approach to successfully implementing the freemium model into your software products by building analytics into product design from the...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 14 jours).
    Broché Prix indicatif 47,89 € Ajouter au panier
  7. Auteurs : Bremer Michael , McKibben Brian
    Langue : Anglais
    08-201717.8x25.4 cm
    Written by two experts who have dedicated their careers to quality improvement, Escape the Improvement Trap: Five Ingredients Missing in Most Improvement Recipes separates itself from other...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Relié Prix indicatif 202,33 € Ajouter au panier
  8. Auteurs : Bremer Michael , McKibben Brian
    Langue : Anglais
    09-2010200 p.17.8x25.4 cm
    Written by two experts who have dedicated their careers to quality improvement, Escape the Improvement Trap: Five Ingredients Missing in Most Improvement Recipes separates itself from other...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Relié Prix indicatif 54,06 € Ajouter au panier
  9. Couverture de l'ouvrage The social media management handbook: strategy, culture, metrics, policies, processes, roles and responsibilities
    Auteurs : Wollan Robert , Smith Nick , Zhou Catherine
    Langue : Anglais
    01-2011350 p.16x23 cm
    Manage every step of integrating social media into your organizationThe Social Media Management Handbook provides a complete toolbox for defining and practicing a coherent social media strategy...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 12 jours).
    Relié Prix indicatif 31,03 € Ajouter au panier
  10. Couverture de l'ouvrage Operational excellence: using Lean Six Sigma to translate customer value through global supply chain
    Auteur : Martin James William
    Langue : Anglais
    12-2007640 p.
    To successfully compete in today's global marketplace, organizations can and must do more to improve their internal operational efficiencies. Operational Excellence: Using Lean Six Sigma to...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Relié Prix indicatif 109,92 € Ajouter au panier
  11. Couverture de l'ouvrage Managing your customers as investments, the strategic value of customers in the long run
    Auteurs : LEHMANN Donald, GUPTA Sunil
    Langue : Anglais
    11-2004224 p.
    What's a customer really worth? Can you find out, without endlesslycomplex modeling? And once you know, what should you do with thatknowledge? Managing Your Customers as Investments has...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Relié Prix indicatif 39,45 € Ajouter au panier
  12. Couverture de l'ouvrage Voice of the customer capture and analysis: using design for Six Sigma metrics
    Auteur : YANG
    Langue : Anglais
    12-2007416 p.
    Capturing and analyzing Voice of Customer (VOC) data is one of the hardest tasks faced by many product design teams. Yang gives them the ability to create and deploy surveys, immediately...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 10 jours).
    Relié Prix indicatif 79,49 € Ajouter au panier
  13. Couverture de l'ouvrage The Intelligent Marketer's Guide to Data Privacy
    Auteurs : Palmatier Robert W. , Martin Kelly D.
    Langue : Anglais
    02-2019192 p.15.5x23.5 cm
    Firms are collecting and analyzing customer data at an ever increasing rate in response to evidence that data analytics (precision targeting, improved selling) generates a positive return...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 15 jours).
    Relié Prix indicatif 29,53 € Ajouter au panier
  14. Couverture de l'ouvrage Creating Value with Big Data Analytics
    Auteurs : Verhoef Peter C. , Kooge Edwin , Walk Natasha
    Langue : Anglais
    01-201615.6x23.4 cm
    Our newly digital world is generating an almost unimaginable amount of data about all of us. Such a vast amount of data is useless without plans and strategies that are designed to cope with its...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Broché Prix indicatif 59,69 € Ajouter au panier
  15. Auteurs : Verhoef Peter C. , Kooge Edwin , Walk Natasha
    Langue : Anglais
    01-201615.6x23.4 cm
    Our newly digital world is generating an almost unimaginable amount of data about all of us. Such a vast amount of data is useless without plans and strategies that are designed to cope with its...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Relié Prix indicatif 154,17 € Ajouter au panier
  16. Auteur : Slater Jeffrey
    Langue : Anglais
    17.8x25.4 cm
    The Global Lean Supply Chain: Creating End-to-End Value provides the understanding needed to enhance overall performance by creating a culture of execution. It explains how to establish...
    À paraître, réservez-le dès maintenant
    Broché Prix indicatif 37,11 € Ajouter au panier
  17. Auteur : SLATER Jeffrey
    Langue : Anglais
    07-2012176 p.
    The Global Lean Supply Chain: Creating End-to-End Value provides the understanding needed to enhance overall performance by creating a culture of execution. It explains how to establish...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Broché Prix indicatif 37,11 € Ajouter au panier
  18. Couverture de l'ouvrage Customer equity
    Auteur : BLATTBERG
    Langue : Anglais
    06-200116.1x24.2 cm
    What's a customer worth? The company that can answer this question precisely is the company with an edge in the customer-based, technology- and information-intensive economy of...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Relié Prix indicatif 46,09 € Ajouter au panier
  19. Auteur : BROWN Mark Graham
    Langue : Anglais
    06-1996198 p.15x23.5 cm
    Keeping Scoreensures that you look at the right metrics. The author contends that metrics must focus on the past, present, and future and be based on the needs of the customers...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Relié 41,04 € Ajouter au panier
  20. Couverture de l'ouvrage Web Metrics : Proven Methods for Measuring Web Site Success, paperback
    Auteur : STERNE Jim
    Langue : Anglais
    07-2002356 p.19x23.5 cm
    There now exists a wealth of tools and techniques that can determine if and how a Web site is providing business value to its owners. This book is a survey of those metrics and is...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Broché Prix indicatif 38,02 € Ajouter au panier
∧ Haut de page ∧  1  2  3  4  5  ...  14  Suivant > 
En continuant à naviguer, vous autorisez Lavoisier à déposer des cookies à des fins de mesure d'audience. Pour en savoir plus et paramétrer les cookies, rendez-vous sur la page Confidentialité & Sécurité.
FERMER