Lavoisier S.A.S.
14 rue de Provigny
94236 Cachan cedex
FRANCE

Heures d'ouverture 08h30-12h30/13h30-17h30
Tél.: +33 (0)1 47 40 67 00
Fax: +33 (0)1 47 40 67 02

Année de parution (36)
Effacer ce filtre
État de parution (3)
Effacer ce filtre
Plus de filtres
Langue (3)
Effacer ce filtre
Plus de filtres
Thème (120)
Effacer ce filtre
Plus de filtres

Support (4)
Effacer ce filtre
Plus de filtres
Auteur
Effacer ce filtre
Trier par...
Pertinence
Date de parution
Auteur
Titre
Prix

Recherche sur Customer value :

Nous trouvons 2374 ouvrages correspondant à Customer value
Afficher uniquement les ouvrages parus ces 3 dernières années.

en 1.2029192 s.
 1  2  3  4  5  ...  119  Suivant > 
Résultats par page : 
 
  1. Couverture de l'ouvrage Internet-Based Customer Value Management
    Auteur : Doligalski Tymoteusz
    Langue : Anglais
    09-2016Imprimé à la demande152 p.15.5x23.5 cm
    This book advises on management of customer value on the internet, and more specifically, on how to incorporate the internet in the process of delivery of proposed values to...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 15 jours).
    Broché Prix indicatif 58,00 € Ajouter au panier
  2. Couverture de l'ouvrage Internet-Based Customer Value Management
    Auteur : Doligalski Tymoteusz
    Langue : Anglais
    10-2014152 p.15.5x23.5 cm
    This book advises on management of customer value on the internet, and more specifically, on how to incorporate the internet in the process of delivery of proposed values to...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 15 jours).
    Relié Prix indicatif 58,00 € Ajouter au panier
  3. Couverture de l'ouvrage Market value process : bridging customer & shareholder value
    Auteurs : Cleland Alan S. , Bruno Albert V.
    Langue : Anglais
    07-1996244 p.15.6x23.7 cm
    Earn the loyalty of your customers and the allegiance of your shareholders at the same time. The Market Value Process provides a groundbreaking, practical approach to linking...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Relié Prix indicatif 59,54 € Ajouter au panier
  4. Couverture de l'ouvrage Operational excellence: using Lean Six Sigma to translate customer value through global supply chain
    Auteur : Martin James William
    Langue : Anglais
    12-2007640 p.
    To successfully compete in today's global marketplace, organizations can and must do more to improve their internal operational efficiencies. Operational Excellence: Using Lean Six Sigma to...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Relié Prix indicatif 109,92 € Ajouter au panier
  5. Couverture de l'ouvrage Customer Value Creation Behavior
    Auteur : Yi Youjae
    Langue : Anglais
    04-201615.6x23.4 cm
    We all live in a service-based economy right now, and the role of customers has changed from passive buyers to active value creators. Customers are actively engaged in the value...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Broché Prix indicatif 51,24 € Ajouter au panier
  6. Couverture de l'ouvrage The dollarization discipline : how smart companies create customer value and profit from it
    Auteurs : Fox Jeffrey J. , Gregory Richard C.
    Langue : Anglais
    09-2004272 p.15.9x23.6 cm
    How companies turn value-added into real profits. The Dollarization Discipline shows organizations and marketers how to effectively communicate the economic value created by their...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Relié Prix indicatif 40,80 € Ajouter au panier
  7. Couverture de l'ouvrage Superior Customer Value
    Auteur : Weinstein Art
    Langue : Anglais
    12-201815.2x22.9 cm
    Superior Customer Value is a state-of-the-art guide to designing, implementing and evaluating a customer value strategy in service, technology and information-based...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 12 jours).
    Broché Prix indicatif 62,49 € Ajouter au panier
  8. Couverture de l'ouvrage Superior Customer Value
    Auteur : Weinstein Art
    Langue : Anglais
    12-201815.2x22.9 cm
    Superior Customer Value is a state-of-the-art guide to designing, implementing and evaluating a customer value strategy in service, technology and information-based...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 12 jours).
    Relié Prix indicatif 188,59 € Ajouter au panier
  9. Auteur : WEINSTEIN Art
    Langue : Anglais
    04-2012320 p.
    A customer-centric culture provides focus and direction for the organization, ensuring that exceptional value will be offered to customers -- this, in turn, results in enhanced...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Broché Prix indicatif 63,89 € Ajouter au panier
  10. Auteur : Weinstein Art
    Langue : Anglais
    02-2012320 p.15.6x23.5 cm
    A customer-centric culture provides focus and direction for the organization, ensuring that exceptional value will be offered to customers -- this, in turn, results in enhanced...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Broché Prix indicatif 70,91 € Ajouter au panier
  11. Auteurs : Kilroy Denis , Schneider Marvin
    Langue : Anglais
    08-2018Imprimé à la demande284 p.15.5x23.5 cm
    This book provides a roadmap for leaders of listed companies to follow in order to build enduring institutions that create value for customers and wealth for shareholders on an ongoing...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 15 jours).
    Broché Prix indicatif 34,80 € Ajouter au panier
  12. Couverture de l'ouvrage Customer Value, Shareholder Wealth, Community Wellbeing
    Auteurs : Kilroy Denis , Schneider Marvin
    Langue : Anglais
    09-2017Imprimé à la demande284 p.15.5x23.5 cm
    This book provides a roadmap for leaders of listed companies to follow in order to build enduring institutions that create value for customers and wealth for shareholders on an ongoing...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 15 jours).
    Relié Prix indicatif 34,80 € Ajouter au panier
  13. Couverture de l'ouvrage Strategic customer care : an evolutionary approach to increasing customer value & profitability
    Auteur : Brown Stanley A.
    Langue : Anglais
    07-1999306 p.17.3x24.1 cm
    This book explains the three stages in the evolutions of customer care and provides a proven methodology that any company can use to achieve top quality, service. It points out the major...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Relié Prix indicatif 33,83 € Ajouter au panier
  14. Couverture de l'ouvrage Superior customer value in the economy
    Auteurs : JOHNSON William, WEINSTEIN Art
    Langue : Anglais
    06-2004360 p.16x24 cm
    Great companies consistently meet and exceed customer desires. This volume offers a blueprint for responding effectively to customer demands and for creating the benchmarks common...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Relié Prix indicatif 56,87 € Ajouter au panier
  15. Langue : Anglais
    01-201615.6x21.6 cm
    Get the competitive edge by effectively managing customer lifetime value. . The customer lifetime value (CLV) concept is extensively changing the way today’s...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Relié Prix indicatif 147,28 € Ajouter au panier
  16. Auteurs : JOHNSON William C., WEINSTEIN Art
    Langue : Anglais
    09-2012300 p.
    Great companies consistently meet and exceed customer desires. Superior Customer Value in the New Economy: Concepts and Cases, Second Edition offers a blueprint for...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Broché Prix indisponible Ajouter au panier
  17. Couverture de l'ouvrage Marketing strategy: creating customer value through strategic marketing planning
    Auteurs : Nijssen Edwin J. , Frambach Ruud T.
    Langue : Anglais
    12-2010152 p.17x24.4 cm
    Creating and delivering superior customer value is essential for organizations operating in today's competitive environment. This applies to virtually any kind of organization. It...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 15 jours).
    Broché Prix indicatif 116,04 € Ajouter au panier
  18. Couverture de l'ouvrage Marketing strategy: creating customer value through strategic marketing planning
    Auteurs : Nijssen Edwin J. , Frambach Ruud T.
    Langue : Anglais
    12-2000156 p.
    Creating and delivering superior customer value is essential for organizations operating in today's competitive environment. This applies to virtually any kind of organization. It...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Broché Prix indicatif 147,69 € Ajouter au panier
  19. Auteur : JOHNSON William C.
    Langue : Anglais
    06-1999400 p.
    Great companies don't just satisfy their customers, they strive to delight and amaze them. Designing and Delivering Superior Customer Value explains how to continually create...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Relié Prix indicatif 42,77 € Ajouter au panier
  20. Couverture de l'ouvrage Getting it right : creating customer value for market leadership
    Auteur : WEINZIMER
    Langue : Anglais
    09-1998340 p.23.5x16 cm
    We hear it over and over again: Business has evolved into a customer oriented, relationship based, technology driven competitive battle played out on a global scale. To get ahead and stay...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Relié Prix indicatif 47,75 € Ajouter au panier
∧ Haut de page ∧  1  2  3  4  5  ...  119  Suivant > 
En continuant à naviguer, vous autorisez Lavoisier à déposer des cookies à des fins de mesure d'audience. Pour en savoir plus et paramétrer les cookies, rendez-vous sur la page Confidentialité & Sécurité.
FERMER