Lavoisier S.A.S.
14 rue de Provigny
94236 Cachan cedex
FRANCE

Heures d'ouverture 08h30-12h30/13h30-17h30
Tél.: +33 (0)1 47 40 67 00
Fax: +33 (0)1 47 40 67 02

Année de parution (28)
Effacer ce filtre
État de parution (3)
Effacer ce filtre
Plus de filtres
Langue (4)
Effacer ce filtre
Plus de filtres
Thème (50)
Effacer ce filtre
Plus de filtres

Support (2)
Effacer ce filtre
Plus de filtres
Auteur
Effacer ce filtre
Trier par...
Pertinence
Date de parution
Auteur
Titre
Prix

Recherche sur Customer loyalty :

Nous trouvons 571 ouvrages correspondant à Customer loyalty
Afficher uniquement les ouvrages parus ces 5 dernières années.

en 1.8536946 s.
 1  2  3  4  5  ...  29  Suivant > 
Résultats par page : 
 
  1. Auteurs : Russo Ivan , Confente Ilenia
    Langue : Anglais
    08-201715.6x23.4 cm
    Many business-to-business (B2B) managers think that customers act rationally and base decisions mostly on price, customer loyalty isn?t considered. Companies outsource various...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Relié Prix indicatif 147,28 € Ajouter au panier
  2. Couverture de l'ouvrage Marketing and Customer Loyalty
    Auteur : Cavallone Mauro
    Langue : Anglais
    07-2018Imprimé à la demande126 p.15.5x23.5 cm
    This book analyzes the evolution of marketing and the ways in which marketing actions can be rendered more effective, before setting out a new approach to marketing, termed The Extra Step (TES) in...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 15 jours).
    Broché Prix indicatif 94,94 € Ajouter au panier
  3. Couverture de l'ouvrage Marketing and Customer Loyalty
    Auteur : Cavallone Mauro
    Langue : Anglais
    05-2017Imprimé à la demande126 p.15.5x23.5 cm
    This book analyzes the evolution of marketing and the ways in which marketing actions can be rendered more effective, before setting out a new approach to marketing, termed The Extra Step (TES) in...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 15 jours).
    Relié Prix indicatif 94,94 € Ajouter au panier
  4. Couverture de l'ouvrage Recommender System for Improving Customer Loyalty
    Auteurs : Tarnowska Katarzyna , Ras Zbigniew W. , Daniel Lynn
    Langue : Anglais
    03-2019124 p.15.5x23.5 cm
    . . This book presents the Recommender System for Improving Customer Loyalty. New and innovative products have begun appearing from a wide variety of countries, which has increased...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 15 jours).
    Relié Prix indicatif 126,59 € Ajouter au panier
  5. Auteur : Butscher Stephan A.
    Langue : Anglais
    12-201617.4x24.6 cm
    In every industry, and any company, customer loyalty marketing is an important pillar of corporate strategy. This second edition of Customer Loyalty Programmes and...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 13 jours).
    Broché Prix indicatif 56,87 € Ajouter au panier
  6. Couverture de l'ouvrage Game-based marketing: inspire customer loyalty through rewards, challenges, and contests (hardback)
    Auteurs : Zichermann Gabe , Linder Joselin
    Langue : Anglais
    04-2010288 p.15.9x23.1 cm
    Harness the power of games to create extraordinary customer engagement with Game-Based Marketing . Gamification is revolutionizing the web and mobile apps. Innovative startups like...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 12 jours).
    Relié Prix indicatif 26,83 € Ajouter au panier
  7. Couverture de l'ouvrage Predicting Market Success: New Ways to Measure Customer Loyalty and Engage Consumers with Your Brand
    Auteur : Passikoff Robert
    Langue : Anglais
    10-2006256 p.16.4x23.7 cm
    Praise for Predicting Market Success. "Predicting Market Success has come at the right time for major companies. The value of understanding the dimensions of your brand"s unique appeal and...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 12 jours).
    Relié Prix indicatif 28,23 € Ajouter au panier
  8. Auteur : BHOTE Mr Keki
    Langue : Anglais
    10-1999132 p.
    It is widely recognised that not all customers are equal, and that 80% of an organisation's profits can come from 20% of its customers. Yet many companies are still unaware of who these customers...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Broché Prix indicatif 130,07 € Ajouter au panier
  9. Couverture de l'ouvrage Sales, marketing & continuous improvement : six best practices to achieve revenue growth & increase customer loyalty
    Auteur : Stowell Daniel M.
    Langue : Anglais
    02-1997286 p.15.8x23.6 cm
    Forget the old school approach to Sales and Marketing. Six winning practices puts these departments back on par with the rest of the modern business world, opening the door to higher profits.Based...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Relié Prix indicatif 49,14 € Ajouter au panier
  10. Couverture de l'ouvrage Customer loyalty: a guide for time travellers
    Auteurs : ROBINSON Sionade, ETHERINGTON Lyn
    Langue : Anglais
    10-2005192 p.23.4x15.6 cm
    Senior Managers in companies and organisations, particularly in Retailing, Branding, Strategy and New Product Development, Management Consultants, particularly in Retailing and Branding, Executive...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 14 jours).
    Prix indicatif 37,31 € Ajouter au panier
  11. Couverture de l'ouvrage Customer share marketing, how the world's great marketers unlock profits from customer loyalty, adobe reader
    Auteur : OSENTON Tom
    Langue : Anglais
    05-2004320 p.
    This is the eBook version of the printed book. If the print book includes a CD-ROM, this content is not included within the eBook version.. Customer Share Marketing: How the World's Great...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Broché Prix indisponible Ajouter au panier
  12. Couverture de l'ouvrage Customer loyalty: how to earn it, how to keep it (new and revised edition)
    Auteur : GRIFFIN Jill
    Langue : Anglais
    10-2002272 p.23.3x18.1 cm
    You've read about Customer Loyalty in the Los Angeles Times, Dallas Morning News, Miami Herald, Kansas City Star, Entrepreneur, Industry Week, Marketing News, Boardroom Reports...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Broché Prix indicatif 25,80 € Ajouter au panier
  13. Couverture de l'ouvrage Developing B2B Social Communities
    Auteurs : Brooks Margaret , Lovett John , Creek Sam
    Langue : Anglais
    09-2013187 p.15.2x22.9 cm
    Developing B2B Social Communities: Keys to Growth, Innovation, and Customer Loyalty explains why business-to-business companies need a robust online community strategy to survive...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 15 jours).
    Broché 24,21 € Ajouter au panier
  14. Auteur : LINTON
    Langue : Anglais
    05-1993
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Prix indisponible Ajouter au panier
  15. Couverture de l'ouvrage Who stole my customer?? winning strategies for creating and sustaining customer loyalty
    Auteur : THOMPSON Harvey
    Langue : Anglais
    03-2004224 p.22.9x15.9 cm
    Many businesses find themselves asking: "Who's stealing my customers? Why is it happening? How can I stop it?" Who Stole My Customer? has the answers. It's a complete guide to planning and...
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Relié Prix indicatif 25,98 € Ajouter au panier
  16. Auteur : FIELD
    Langue : Anglais
    05-1996
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Relié Prix indicatif 543,48 € Ajouter au panier
  17. Couverture de l'ouvrage Customer loyalty in third party logistics relationships: findings from studies in germany and the usa
    Auteur : CAHILL David L.
    Langue : Français
    10-2006310 p.
    Challenged by increasing competition and globalization, third party logistics service providers (3PLs) can become more successful by focusing on customer loyalty. Within long-term...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 15 jours).
    Couverture souple Prix indicatif 102,28 € Ajouter au panier
  18. Couverture de l'ouvrage Taming the search and switch customer: earning customer loyalty in a compulsion to compare world
    Auteur : GRIFFIN Jill
    Langue : Anglais
    04-2009288 p.
    Praise for Taming the Search and Switch Customer. "What an excellent wake up call! Your company's most valuable asset*your loyal customers*have more tools than ever to compare you to...
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 12 jours).
    Relié Prix indicatif 24,02 € Ajouter au panier
  19. Auteur : CROSS
    Langue : Anglais
    06-1994
    Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.
    Relié Prix indicatif 50,44 € Ajouter au panier
  20. Auteur : HUMBY
    Langue : Anglais
    08-2008
    Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 15 jours).
    Broché Prix indicatif 30,97 € Ajouter au panier
∧ Haut de page ∧  1  2  3  4  5  ...  29  Suivant > 
En continuant à naviguer, vous autorisez Lavoisier à déposer des cookies à des fins de mesure d'audience. Pour en savoir plus et paramétrer les cookies, rendez-vous sur la page Confidentialité & Sécurité.
FERMER