Lavoisier S.A.S.
14 rue de Provigny
94236 Cachan cedex
FRANCE

Heures d'ouverture 08h30-12h30/13h30-17h30
Tél.: +33 (0)1 47 40 67 00
Fax: +33 (0)1 47 40 67 02


Url canonique : www.lavoisier.fr/livre/notice.asp?ouvrage=1030095
Url courte ou permalien : www.lavoisier.fr/livre/notice.asp?ouvrage=1030095

Cases in e-commerce

Langue : Anglais

Auteur :

Couverture de l’ouvrage Cases in e-commerce
A compilation of 37 Harvard-style cases featuring companies competing in the new economy. Cases are organized to facilitate discussion of the decision-making process for formulating new economy enterprise strategy.
-All chapters contain a synopsis of chapter cases and integrative questions. 1: OVERVIEW OF e-COMMERCE FRAMEWORK: Amazon.com A, B, C, D,Barnesandnoble.com A, B, C 2: FRAMING THE MARKET OPPORTUNITY: PlanetAll, Microsoft Carpoint 3: BUSINESS MODELS: Egghead.com, Virtual Vineyards, Weather Services Corporation, Streamline A, B, ChemUnity.com, Independer.com (INSEAD) 4: CUSTOMER INTERFACE: iVillage(2000), First Direct A, B QVC,Inc., Frontgate Catalog 5: MARKETING COMMUNICATIONS AND BRANDING: Monster.com, eloan.com 6: IMPLEMENTATION: IQVC A, B, Marshall Industries 7: VALUATION: Tom.com 8: NETWORK INFRASTRUCTURE: Nortel Networks:Internet Point of Presence, MindSpring 9: MEDIA CONVERGENCE: New York Times A, B, CBS Evening News, CBS Marketwatch, RCA Records: The Digital Revolution

Ouvrage de 652 p.

23x20.1 cm

Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.

Prix indicatif 58,84 €

Ajouter au panier

Ces ouvrages sont susceptibles de vous intéresser

En continuant à naviguer, vous autorisez Lavoisier à déposer des cookies à des fins de mesure d'audience. Pour en savoir plus et paramétrer les cookies, rendez-vous sur la page Confidentialité & Sécurité.
FERMER