Lavoisier S.A.S.
14 rue de Provigny
94236 Cachan cedex
FRANCE

Heures d'ouverture 08h30-12h30/13h30-17h30
Tél.: +33 (0)1 47 40 67 00
Fax: +33 (0)1 47 40 67 02


Url canonique : www.lavoisier.fr/livre/autre/total-quality-essentials-2nd-ed-1999/soin/descriptif_1022799
Url courte ou permalien : www.lavoisier.fr/livre/notice.asp?ouvrage=1022799

Total quality essentials, 2nd ed 1999

Langue : Anglais

Auteur :

Couverture de l’ouvrage Total quality essentials, 2nd ed 1999
The Quality Revolution. Customer Obsession. Business Planning. Managing Improvements and Breakthroughs. Process Management. Employee Development and Participation, and Leadership. Getting Started and Ongoing Management. Conducting Total Quality Reviews. Some Thoughts on the Essence of Total Quality. An Afterword: The Chief Executive's Role in the Total Quality Effort. Appendices: A: Improvement Project to Reduce Dissatisfied Customers Using the PDCA. B: Seven Quality Control Tools and the New Seven Tools. C: Some Useful Processes for Creating Product and Process Quality.

Date de parution :

Ouvrage de 384 p.

22.9x15.2 cm

Sous réserve de disponibilité chez l'éditeur.

Prix indicatif 62,98 €

Ajouter au panier
En continuant à naviguer, vous autorisez Lavoisier à déposer des cookies à des fins de mesure d'audience. Pour en savoir plus et paramétrer les cookies, rendez-vous sur la page Confidentialité & Sécurité.
FERMER