Religious Ethics in the Market Economy, Softcover reprint of the original 1st ed. 2018 A New Approach to Business and Morality Humanism in Business Series
Auteur : Jechoutek Karl G.
Chapter 2: Religion and the Market: A Tour d’Horizon
Chapter 3: Vices and Virtues Revisited
Chapter 4: From Static to Dynamic
Chapter 5: Between Open and Closed
Chapter 6: Conclusion
Chapter 7: Epilogue
Provides a fresh perspective on religious attitudes to business ethics and the market economy
Includes aspects from Christianity, Judaism and Islam
Demystifies outdated business ethics theory
Date de parution : 12-2018
Ouvrage de 89 p.
14.8x21 cm
Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 15 jours).
Prix indicatif 52,74 €
Ajouter au panierDate de parution : 04-2018
Ouvrage de 89 p.
14.8x21 cm
Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 15 jours).
Prix indicatif 52,74 €
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