Lavoisier S.A.S.
14 rue de Provigny
94236 Cachan cedex
FRANCE

Heures d'ouverture 08h30-12h30/13h30-17h30
Tél.: +33 (0)1 47 40 67 00
Fax: +33 (0)1 47 40 67 02


Url canonique : www.lavoisier.fr/livre/autre/mobile-marketing-for-dummies-et-reg-paperback/becker/descriptif_1349139
Url courte ou permalien : www.lavoisier.fr/livre/notice.asp?ouvrage=1349139

Mobile marketing for dummies®, (paperback)

Langue : Anglais

Auteurs :

Couverture de l’ouvrage Mobile marketing for dummies®, (paperback)
Straightforward advice on building and launching a mobile marketing plan Mobile communication is hot, and so is marketing on mobile devices. Mobile Marketing For Dummies provides a clear and easy path for creating, launching, and making the most of a mobile marketing program. Designed for marketing professionals and other business people who may have little experience with the medium, it explains mobile marketing and how to convert a traditional marketing plan to mobile. Topics include assembling resources and budget, creating a plan, following best practices, building mobile sites, and much more. Explains what mobile marketing is, how you can adapt a traditional marketing plan for mobile, and how to create and launch a mobile marketing plan from scratch Covers activating a plan using voice, text, e-mail, and social media campaigns Explores the nuts and bolts of building mobile sites, apps, monetizing mobile, and advertising on other mobile properties Mobile Marketing For Dummies gives you the tools to succeed in this exciting environment.

Date de parution :

Ouvrage de 360 p.

23.3x15.7 cm

Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 12 jours).

Prix indicatif 25,43 €

Ajouter au panier

Ces ouvrages sont susceptibles de vous intéresser

En continuant à naviguer, vous autorisez Lavoisier à déposer des cookies à des fins de mesure d'audience. Pour en savoir plus et paramétrer les cookies, rendez-vous sur la page Confidentialité & Sécurité.
FERMER