Lavoisier S.A.S.
14 rue de Provigny
94236 Cachan cedex
FRANCE

Heures d'ouverture 08h30-12h30/13h30-17h30
Tél.: +33 (0)1 47 40 67 00
Fax: +33 (0)1 47 40 67 02


Url canonique : www.lavoisier.fr/livre/autre/media-ethics-6th-ed/patterson/descriptif_1028597
Url courte ou permalien : www.lavoisier.fr/livre/notice.asp?ouvrage=1028597

Media ethics (6th ed )

Langue : Anglais

Auteurs :

Couverture de l’ouvrage Media ethics (6th ed )
By combining real-life and hypothetical cases with a succinct introduction to ethical theory, this text helps students prepare for the ethical situations they will encounter in the media professions. It is an ideal choice as the main text in a media ethics course or as a supplemental text in any course in journalism.The new edition reflects changes in the world post 9/11, including the war in Iraq, the Enron and WorldCom scandals, and a new look at media and democracy in light of FCC-approved media consolidation.

Date de parution :

Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 10 jours).

Prix indicatif 56,07 €

Ajouter au panier

Ces ouvrages sont susceptibles de vous intéresser

En continuant à naviguer, vous autorisez Lavoisier à déposer des cookies à des fins de mesure d'audience. Pour en savoir plus et paramétrer les cookies, rendez-vous sur la page Confidentialité & Sécurité.
FERMER