Lavoisier S.A.S.
14 rue de Provigny
94236 Cachan cedex
FRANCE

Heures d'ouverture 08h30-12h30/13h30-17h30
Tél.: +33 (0)1 47 40 67 00
Fax: +33 (0)1 47 40 67 02


Url canonique : www.lavoisier.fr/livre/autre/customer-service-building-successful-skills-for-the-twenty-first-century-3rd-ed/lucas/descriptif_1029281
Url courte ou permalien : www.lavoisier.fr/livre/notice.asp?ouvrage=1029281

Customer service: building successful skills for the twenty-first century (3rd ed )

Langue : Anglais

Auteur :

Couverture de l’ouvrage Customer service: building successful skills for the twenty-first century (3rd ed )
PART ONE: THE PROFESSION Chapter 1 What Is Customer Service? Chapter 2 Contributing to the Service Culture PART TWO: SKILLS FOR SUCCESS Chapter 3 Positive Verbal Communication Chapter 4 Nonverbal Communication in Customer Service Chapter 5 Listening to the Customer Chapter 6 Customer Service and Behavior Chapter 7 Handling Difficult Customer Encounters Chapter 8 Customer Service in a Diverse World Chapter 9 Customer Service via Technology PART THREE: SELF-HELP SKILLS Chapter 10 Managing Your Stress Chapter 11 Managing Your Time PART FOUR: ENHANCING CUSTOMER RELATIONSHIPS Chapter 12 Encouraging Customer Loyalty Chapter 13 Service Recovery PART FIVE: CUSTOMER SERVICE FOR THE TWENTY-FIRST CENTURY Chapter 14 Focusing on the Future

Date de parution :

Ouvrage de 544 p.

20.2x25.2 cm

Disponible chez l'éditeur (délai d'approvisionnement : 10 jours).

Prix indicatif 32,44 €

Ajouter au panier
En continuant à naviguer, vous autorisez Lavoisier à déposer des cookies à des fins de mesure d'audience. Pour en savoir plus et paramétrer les cookies, rendez-vous sur la page Confidentialité & Sécurité.
FERMER